Natura hántolt zab - g: vásárlás, hatóanyagok, leírás - ProVitamin webáruház

Zab visszér

Tartalom

    Hacsak nem volt velük kifejezetten problémánk, nem valószínű, hogy túl sokat foglalkozunk ereink, vénáink egészségével.

    Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

    Pedig a megelőzés mindig jobb, mint a tűzoltás. Nézzük, milyen ételek támogatják ereink egészségét.

    Rostgazdag fogások Az elhízás a visszér kialakulását és számos érrendszerrel kapcsolatos problémát kiváltó okok között az elsők közé tartozik. A rostban gazdag élelmiszerek és fogások azonban hatékonyan segítenek megelőzni a túlsúly kialakulását, hiszen lassítják emésztésünket, miközben kiegyensúlyozottá teszik energiaellátásunkat, koleszterin- és vércukorszintünket egyaránt.

    Ha rostokban gazdag, egészséges nassolásra vágyunk, nyugodtan nyúljunk pattogatott kukorica után, de lehetőleg egy kevés sót tartalmazó, organikus változat mellett tegyük le a voksunkat, esetleg készítsük el házilag a finomságot.

    zab visszér

    A zab, a barna rizs, a chia mag, a lencsék és babok, az avokádó, a brokkoli és a leveles zöldek mind-mind a leggazdagabb rostforrások közé tartoznak. Fogyasszuk őket bátran. A vitamin ugyanis elengedhetetlen szerepet játszik a szervezet kollagéntermelésében, a kollagén pedig rugalmassá és ellenállóvá teszi az erek falát.

    zab visszér

    Így a kitágulások és összehúzódások kevésbé viselik meg ereinket, ami pedig javítja vérkeringésünket is. Szerencsére a nyár elérkeztével számtalan C-vitaminban gazdag élelmiszer között válogathatunk.

    mit kell kezdeni a visszeres zúzódásokkal

    A bogyós gyümölcsök, a keresztesvirágúak és a trópusi finomságok egyaránt ide tartoznak: az eperrel, ribizlivel, áfonyával, szederrel, ananásszal, citrommal, naranccsal, kaliforniai paprikával, brokkolival, karfiollal vagy a kelbimbóval nem nyúlhatunk mellé. E-vitamin Az E-vitamin erős zab visszér felveszi a harcot a szervezetünkben lévő szabadgyökökkel, ezáltal segítve a test regenerálódását és zab visszér bőr fiatalságának megőrzését.

    Paprika A paprika nem csak fűszernövény, hanem kapszaicin vegyületcsoport révén értékes gyógyhatásokat is kifejt. Különösen a reumás panaszok, köszvény enyhítésére, emésztésserkentésre, nyálelválasztás fokozásra alkalmazzák. Szantálfa A szantálfa a test és lélek hűsítő, nyugtató növénye.

    Azonban a vitamin ennél zab visszér többet is tesz, ugyanis gátolja a vérlemezkék összetapadását, tehát a vérrögképződést. Visszér mentő E-vitamin forrás a nyáron sok helyütt megtalálható mangó és avokádó, de fedezhetjük vitaminszükségleteinket olyan olajos magvakkal is, mint a mogyoró vagy a mandula.

    zab visszér

    A legtöbb növényi olaj — tökmag- olíva- és kukoricaolaj — is gazdag vitaminforrást jelenthet, csakúgy, mint a zab visszér leveles növények.